EL
EN

Για πιο σύντομη απάντηση, παρακαλώ ελέγξτε τις απαντήσεις στις Συχνές Ερωτήσεις, πριν χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας μας.




Πώς πληρώνω για αναβάθμιση λογαριασμού;
Εύκολο, απλά συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και το συνθηματικό της Δωρεάν συνδρομής σας, στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί 'Αναβάθμισης'. Υπάρχουν διάφορες επιλογές πληρωμής με κάρτα και τραπεζικής μεταφοράς χρημάτων. Δεν επιτρέπουμε τη δημιουργία αυτόματων συνδρομών, οι πληρωμές γίνονται εφάπαξ για ολόκληρη τη χρονική περίοδο στην οποία αναφέρονται. Συγγνώμη, δεν δεχόμαστε πληρωμές μέσω ταχυδρομικών υπηρεσιών.



Έχω προβλήματα σύνδεσης!
Παρακαλούμε ρίξτε μια ματιά στο υποσέλιδο για το εργαλείο υπενθύμισης ονόματος χρήστη/συνθηματικού. Το συνθηματικό σας είναι ευαίσθητο σε κεφαλαία και σε πεζά γράμματα.



Δεν μπορώ να βρω το προφίλ μου όταν το ψάχνω!
Ουσιαστικά δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο να βρει κανείς το δικό του προφίλ με την πραγματοποίηση κάποιας αναζήτησης, συνήθως λόγω των επιλογών του προφίλ σας, αλλά δοκιμάστε αναζήτηση για όνομα χρήστη!



Πραγματοποίησα μια πληρωμή αλλά ο λογαριασμός μου δεν αναβαθμίστηκε.
Οι αναβαθμίσεις που πραγματοποιούνται με πιστωτική/χρεωστική κάρτα γίνονται άμεσα. Οι πληρωμές Ebanx και οι τραπεζικές μεταφορές χρημάτων απαιτούν 1 με 4 ημέρες για να ολοκληρωθούν. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με τις πληροφορίες που αφορούν την πληρωμή σας εάν ο λογαριασμός σας δεν έχει ακόμη αναβαθμιστεί.



Κατά λάθος μπλόκαρα κάποιο άλλο μέλος.
Τα μέλη μπορούν να ξεκλειδωθούν μέσω Λογαριασμός > Λίστα Μπλοκαρισμένων μετά την σύνδεσή σας.



Πως μπορώ να ακυρώσω το λογαριασμό μου;
Συνδεθείτε, κάντε κλικ στο 'Λογαριασμός' και στη συνέχεια πατήστε τον σύνδεσμο 'Ακύρωση Λογαριασμού' ή κάντε κλικ στον σύνδεσμο που βρίσκεται στο κάτω μέρος οποιουδήποτε από τα emails μας για να κατευθυνθείτε στο ίδιο εργαλείο.



Παρακαλώ χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα αν έχετε ερωτήσεις, ή θέλετε να μας αφήσετε κάποιο σχόλιο.


Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό της εικόνας