Login

Για πιο σύντομη απάντηση, παρακαλώ ελέγξτε τις απαντήσεις στις Συχνές Ερωτήσεις, πριν χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας μας.




Πως αναβαθμίζω την περιορισμένη συνδρομή μελών σε μια πλήρως πληρωμένη;
Απλά, συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και των κωδικό πρόσβασης που έχετε ως δωρεάν μέλος και έπειτα πάτε στην 'Αναβάθμιση' μέσω του πλήκτρου 'Λογαριασμός'. Υπάρχει η επιλογή να κάνετε αναβάθμιση είτε χρησιμοποιώντας την κάρτα σας paypal/2checkout ή με ταχυδρομική επιταγή.



Θέλω να κάνω αναβάθμιση αλλά δεν μ' αρέσει να χρησιμοποιώ κάρτες. Τι μπορώ να κάνω;
Η ταχυδρομική αποστολή είναι μια επιλογή, απλά συνδεθείτε και κάντε κλικ στο κουμπί Αναβάθμιση για να βρείτε το σύνδεσμο με τις οδηγίες.



Έχω προβλήματα σύνδεσης!
Ο κωδικός πρόσβασης σας είναι ευαίσθητος στα κεφαλαία γράμματα, επομένως πρέπει να γραφτεί με κεφαλαία όπου αυτό χρειάζεται. Αν συνδεθείτε και παραπεμφθείτε και πάλι στη σελίδα σύνδεσης, βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις απορρήτου του φυλλομετρητή σας δεν είναι πολύ υψηλές. Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποίει cookies τα οποία σας κρατούν συνδεμένους όση ώρα περιηγείστε στην ιστοσελίδα. Το να θέσετε τις ρυθμίσεις απορρήτου σας πολύ υψηλά, θα τα εμποδίσει. Αν χρησιμοποιείτε Microsoft Internet Explorer τοποθετείστε τις στο 'Μεσαίο Υψηλό' ή χαμηλότερα. (Πηγαίνετε στα Εργαλεία>Επιλογές Ίντερνετ>Απόρρητο)



Δεν μπορώ να βρω το προφίλ μου όταν το ψάχνω!
Δεν είναι βασικά τόσο εύκολο να βρείτε το δικό σας προφίλ όταν το ψάχνετε. Όταν κάνετε μια αναζήτηση, γίνεται μια διπλή αντιστοιχία για να βεβαιωθεί ότι τα αποτελέσματα που φαίνονται δεν αντιστοιχούν μόνο σε μέλη που τηρούν τις απαιτήσεις σας, αλλά επίσης ότι και εσείς τηρείτε τις δικιές τους. Επομένως αν το προφίλ σας έχει τεθεί στο 'άντρας που ψάχνει για γυναίκα', το δικό σας προφίλ δεν θα εμφανιστεί καθώς δεν είστε γυναίκα. Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες επιλογές αναζήτησης.



Έχω κάνει μια πληρωμή για συνδρομή αλλά ο λογαριασμός μου δεν αναβαθμίστηκε.
Καταρχήν, καμιά φορά χρειάζονται μερικά λεπτά για να λάβουμε την ειδοποίηση πληρωμής για την αυτόματη αναβάθμιση του λογαριασμού. Αυτό πιθανότατα συμβαίνει λόγω κάποιο προβλήματος.

Αν πέρασαν περισσότερα από 30 λεπτά και ο λογαριασμός σας δεν ανανεώθηκε τότε παρακαλώ ελέγξτε ότι έχετε λάβει emal επιβεβαίωσης ότι ολοκληρώθηκε η πληρωμή σας. Είναι πιθανός ότι ένα στοιχείο κατά τη διαδικασία πληρωμής δεν συμπληρώθηκε και η πληρωμή δεν προχώρησε. Η παρουσία ή η απουσία του email επιβεβαίωσης πληρωμής θα το ρυθμίσουν.

Αν ο λογαριασμός σας δεν αναβαθμίστηκε και έχετε επιβεβαιώσει ότι η πληρωμή ολοκληρώθηκε, παρακαλώ προωθείστε ένα αντίγραφο του email επιβεβαίωσης στο admin@AntallagiMassage.gr και θα το ερευνήσουμε και αυτόματα θα αναβαθμίσουμε το λογαριασμό σας.



Πως μπορώ να ακυρώσω την αυτόματη ανανέωση/επαναλαμβανόμενη συνδρομή μου;
Αν επιλέξετε έναν επαναλαμβανόμενο τύπο συνδρομής κατά την πρώτη αναβάθμιση, τότε οι πληρωμές θα αποστέλλονται αυτόματα σε εμάς σύμφωνα με τις οδηγίες σας στο paypal. Δεν παίρνουμε χρήματα από το λογαριασμό σας, το paypal δεν λειτουργεί με αυτό τον τρόπο!

Αν θα θέλατε να ακυρώσετε αυτές τις αυτόματες πληρωμές απλά συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο paypal, βρείτε την πρώτη συνδρομή σας και ελέγξτε τις λεπτομέρειες. Θα δείτε εκεί μια επιλογή, να ακυρώσετε τυχόν επόμενες πληρωμές. Είναι αλήθεια τόσο απλό όσο ακούγεται. Η περίοδος πληρωμής σας τότε θα λήξει.



Πως ανεβάζω μια φωτογραφία;
Καταρχήν, αν δεν ξέρετε πως να ανεβάσετε μια φωτογραφία, είναι πιο εύκολο απ' ότι νομίζετε..

Η φωτογραφία σας πρέπει να είναι κατάληξης be a .jpg ή .jpeg και να είναι λιγότερο από 1MB. Μπορείτε να ελέγξετε τις 'Επιλογές' του αρχείου (δεξί κλικ στο αρχείο>ιδιότητες) για να το ανακαλύψετε.

Για να την ανεβάσετε απλά συνδεθείτε και ακολουθείστε αυτή τη συνέχεια:
Προφίλ>Αναζήτηση (Εικόνα1)...έπειτα αναζητήστε στο σκληρό δίσκο σας το αρχείο της εικόνας και κάντε κλικ στο κουμπί 'Άνοιγμα'.

Αυτό επιλέγει την προς ανέβασμα φωτογραφία. Έπειτα απλά χρησιμοποιήστε το κουμπί 'Αποθήκευση' (πάνω & κάτω στην ιστοσελίδα) για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία. Ίσως πάρει λίγο χρόνο να ανεβεί, ανάλογα με το μέγεθος του αρχείου και την ταχύτητα της σύνδεσης σας. Μπορείτε να επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία με άλλες 3 φωτογραφίες, αν το επιθυμείτε. Το ανέβασμα μιας φωτογραφίας, είναι καλή ιδέα, καθώς ανεβάζει 'δραματικά' την ποσότητα των απαντήσεων στα μηνύματα σας.



Τι μπορώ να κάνω με τα μέλη που εξακολουθούν να με ενοχλούν;
Χρησιμοποιείστε τη λειτουργία αποκλεισμού που υπάρχει στην ιστοσελίδα αλλά κυρίως για τα προφίλ των ιδιαίτερα ενοχλητικών μελών. Δεν θα μπορούν στη συνέχεια να επικοινωνήσουν μαζί σας, εκτός αν τους έχετε δώσει στοιχεία επικοινωνίας έξω από τις υποδομές της ιστοσελίδας.

Αν είναι υπομονετικοί, παρακαλώ ενημερώστε μας μέσω της φόρμα 'Επικοινωνήστε Μαζί Μας' ώστε να ερευνήσουμε και να δράσουμε κατάλληλα. Αν νιώθετε ότι κάποιο μέλος κάνει κατάχρηση της ιστοσελίδας παρακαλώ χρησιμοποιήστε το πλήκτρο 'Αναφορά κατάχρησης' στη σελίδα τους προφίλ τους.



Πως μπορώ να ακυρώσω το λογαριασμό μου;
Συνδεθείτε, κάντε κλικ στο 'Λογαριασμός' και ακολουθείστε το σύνδεσμο 'Ακύρωση Λογαριασμού'.



Παρακαλώ χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα αν έχετε ερωτήσεις, ή θέλετε να μας αφήσετε κάποιο σχόλιο.
Αν είστε μέλος πείτε μας το όνομα χρήστη ώστε να μπορούμε να σας αναγνωρίσουμε ταχύτερα.


Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό της εικόνας